Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 12:09:11 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/13867 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Pammana 
küla, Lahe // Pakulaiu (Pammana-Emmaste merekaabel) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame Teile ehitusseadustiku § 42 lõikele 7 
punktile 1 tuginedes kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ ehitusloa taotluse nr. 
2411271/13867. Palume teil anda seisukoht taotluse kooskõlastamiseks või 
kooskõlastamata jätmiseks vastavalt asjaomase asutuse pädevusvaldkonnale. 
Seisukoha palume esitada 10 päeva jooksul (EhS § 42 lg 5). Kui 
kooskõlastamisest pole määratud tähtajaks keeldutud ega tähtaega pikendanud, 
loetakse kooskõlastus antuks (HMS § 16 lg 2).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27236886>  (menetlus nr: 
461274), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (LIIS JÄÄGER) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister